Reklamacije
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 19/22; 59/23.) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku:
elektronička pošta e-mail: [email protected],
na adresu: SOIP DOO, Kliška 9B, 21000 SPLIT
-putem web stranice www.soip.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Adresa:
Kliška 9b, Split 21000
Naime, parking se odnosi na sve korisnike bez obzira da li su kupci u trgovini ili ne. Račun da ste nešto kupili u trgovini nije parkirna karta. DPK se izdaje kada nakon proteka besplatnog vremena parkiranja nije kupljena parking karta te ista nije vidljivo istaknuta ispod prednjeg vjetrobranskog stakla vozila.
Besplatni period parkiranja odnosi se na vrijeme od kada se vozilo parkiralo na parking prostor te ovisno o lokaciji traje od 60 do 90 minuta. Vrijeme besplatnog parkiranja jasno je istaknuto na informativnim tablama koje se nalaze na samom parking prostoru.
Parkirnu kartu kupujete na parkirnom automatu koji se nalazi na svakom parking prostoru istu je potrebno staviti na vidljivo mjesto ispod prednjeg vjetrobranskog stakla vozila.
UVJETI KORIŠTENJA PARKINGA I NAČIN IZDAVANJA DNEVNE PARKING KARTE
Uvjeti se odnose na parkirališta otvorenog tipa u vlasništvu trgovačkog lanca.
Parkiranjem i zaustavljanjem korisnik se slaže s uvjetima korištenja parkinga i načinom izdavanja dnevne parking karte.
PARKIRNE LOKACIJE OBUHVAĆENE UVJETIMA:
Poljička cesta 37, Split
Put Lore 4, Split
Benka Benkovića 16, Zadar
Bana Josipa Jelačića 19, Šibenik
Put Murvice 18, Zadar
Vukovarska 190, Split
Četvrt ribnjaka 17, Omiš
Put ribnjaka 1A, Omiš
Na svakom pojedinom parkiralištu istaknut je besplatni početni period parkiranja (60 ili 90 minuta). Nakon isteka 60/90 minuta, parkiranje se naplaćuje prema ista- knutom cjeniku po satu, a parking karta se kupuje na parkirnom aparatu.
Parking kartu kupljenu na aparatu potrebno je vidljivo istaknuti sa unutarnje strane vjetrobranskog stakla vozila.
Sva vozila prilikom parkiranja na naprijed navedene parkinge biti će evidentirana od strane ovlaštene osobe za kontrolu parkinga, a u slučaju kada je vozilo zatečeno bez valjane parking karte nakon isteka vremena besplatnog parkiranja 60 min. (90 min.), ovlaštena osoba za kontrolu parkiranja izdaje mu dnevnu parking kartu prema istaknutom cjeniku na lokaciji parkiranja.
Dnevna parking karta vrijedi 24h (od vremena izdavanja do sljedećeg dana u isto vrijeme).
Dnevnu parking kartu potrebno je platiti u roku od osam (8) dana putem priložene uplatnice.
Ukoliko u zadanom roku ne platite dnevnu parking kartu izlažete se riziku plaćanja dodatnih troškova.
Trudimo se u što kraćem roku odgovoriti na sve reklamacije, a rok za odgovor je 10 radnih dana.
DPK je dnevna parking karta koja se izdaje od strane kontrolora u situacijama kad je besplatni period parkiranja prošao a vozilo nema vidljivo istaknutu parkirnu kartu. DPK broj je je broj koji se nalazi na uplatnici i priloženom dodatku (npr.111- 999-2)
Sliku možete pogledati ovdje.
DPK ćete platiti putem priložene uplatnice i dodatka na kojemu se nalazi bar kod uz pomoću kojega možete izvršiti plaćanje (ubaciti sliku tog dodatnog listića).
Ukoliko Vam je potrebna pomoć ispunite obrazac za Reklamacije i poslat ćemo Vam podatke za uplatu.
Mjesto gdje Vam je izdana DPK (npr. Split, Poljička cesta 37)
DPK je potrebno platiti u roku od 8 dana od dana izdavanja. Ukoliko ista ne bude plaćena u zadanom roku provest će se Zakonski postupak koji će dodatno povećati troškove za vlasnika vozila.